Logo, tvorba logotypu - značky

Logo, tvorba logotypu - značky

Logotyp je z hlediska grafického designu základním stavebním prvkem, kterým se firma prezentuje. Logo nebo značka firmy by mělo být výstižné, jednoduše zapamatovatelné a rozeznatelné, dobře reprodukovatelné (logo působí stejně ve zmenšené formě například na vizitce a stejně na billboardu). Logo by mělo být také funkční jak v černobílé verzi stejně tak i v barevné nebo negativní verzi. Proto je tvorbě a úpravě logotypu důležité věnovat velkou pozornost.


Corporate Identity Design (CID) – jednotný vizuální styl, firemní identita

Corporate Identity Design (CID) – jednotný vizuální styl, firemní identita

Jednotný vizuální styl je způsobem komunikace společnosti s veřejností, obchodními partnery a pracovníky uvnitř organizace. Podoba jednotného vizuálního stylu (Corporate Identity) vychází z vystupování a chování společnosti navenek a spoluvytváří její jedinečnou identitu. Dobrý jednotný vizuální styl pak vhodně doplňuje a podporuje image společnosti a demonstruje její serióznost a stabilitu.


Grafický manuál - manuál jednotného vizuálního stylu

Grafický manuál - manuál jednotného vizuálního stylu

Manuál jednotného vizuálního stylu je souborem závazných předpisů, příkladů a doporučení, jak postupovat při aplikaci prvků jednotného vizuálního stylu. Grafický manuál může obsahovat kromě správných aplikací i ukázky zakázaných variant značky, logotypu. Grafický manuál má charakter závazného předpisu při tvorbě, výrobě a užívání manuálem definovaného vizuálního stylu - Corporate Identity.


Postup při zpracování logotypu a grafického manuálu

Postup při zpracování logotypu a grafického manuálu

Na základě osobní schůzky nebo telefonické konzultace požadavků a následné analýzy připravíme 2 až 3 grafické návrhy vizuálního stylu, které představíme zákazníkovi. Poté se s návrhy na základě konzultací dále pracuje. Jakmile se se zákazníkem shodneme na finální podobě, přistoupíme k vytvoření grafického manuálu. Ten pak předáme v tištěné a elektronické podobě.

 



Více referencí
 

 

 

Rychlý kontakt

 

Reklamní energy drinky za skvělé ceny!!!

12.02.2018 | Reklamní energy drink je originální a neotřelý dárek pro mnoho příležitostí.
 

Reklamní trička s grafickým motivem na míru

03.11.2017 | Pro společnost Ostravské vodárny a kanalizace a. s. jsme zhotovili reklamní trička ke Dni vody. Grafický návrh triček je zhotoven na míru na základě sloganu "Žijeme vodou".
 

Vydali jsme knihu autorských fotografií Martina Straky

14.06.2017 | Rádi bychom Vás upozornili na jedinečnou knihu fotografií Martina Straky s názvem "Když fotoreportér musí", která vznikla ve spolupráci s našim grafickým studiem a společností Walk Velding CZ.
 

Internetové stránky
GS Caltex Czech

31.12.2016 | Spustili jsme nového internetové stránky společnosti GS CALTEX CZECH. Stránky jsou postavené na redakčním systému pro kompletní správu obsahu stránek.
 
 
Další novinky